Service Center
Service Center szolgáltatási részlegeink feladata a vevői kérdések, kérések, esetleges panaszok gyors és szakszerű kezelése. Call Center-es munkatársaink fogadják a vásárlói hívásokat, a felmérési irodában ellenőrzik és felülvizsgálják a konyhabeépítéshez szükséges körülményeket. Munkatársaink a lehető legnagyobb szakértelemmel és nyitottsággal fordulnak vásárlóink felé, hogy kéréseik gyorsan és zökkenőmentesen teljesüljenek.
Röviden bemutatjuk az osztályokat és a kapcsolódó feladatokat:
EKÁER- osztály:
- Teljes körű EKÁER jelentések, adatrögzítések
- Vállaltirányítási rendszer kezelése
- Egyeztetés a fuvarokkal kapcsolatban a beszállítókkal
- Egyéb adminisztratív feladatok
Felmérési iroda:
-
A felmérő munkatárs számára a felmérésre váró konyhák átadása, megfelelő dokumentumokkal, a felmérési folyamat nyomon követése, dokumentumok archiválása, fotók elmentése
-
Az értékesítők által megtervezett konyhák ellenőrzése, a tervek szakmai bírálata és segítése
-
Az ellenőrzött konyhák megrendeléseinek lebonyolítása a beszállítók felé, visszaigazolások ellenőrzése
-
Az értékesített konyhák reklamációinak ellenőrzése, nyomon követése, szakmai segítségnyújtás
-
Kapcsolattartás a mindenkori beszállítókkal, szakmai információk begyűjtése és szakszerű továbbadása
-
Az egyéni és csoportos szakmai képzési és fejlesztési programok, tréningek szervezése
Vevőszolgálat:
-
vásárlói telefonok fogadása
-
vásárlói email üzenetek fogadása
-
külföldi beszállító partnerekkel való kapcsolattartás német nyelven
-
teljes körű, pontos tájékoztatás szóban és írásban
-
bérelhető teherautók foglalása, kiadása
-
reklamációk felvétele, jegyzőkönyvek kitöltése
Amit elvárunk:
- Barátságos fellépés vevőorientáltság
- Számítógépes ismeretek
- Csapatszellem
- Rugalmasság
- Kiváló kommunikációs készség
Az Ön Möbelix karrierje itt kezdődik!
Munkatársaink teszik naggyá és különlegessé vállalatunkat!
Tekintse meg nyitott pozícióinkat és külje el pályázatát online felületünkön keresztül!
Legyen csapatunk tagja!