Vevőszolgálati munkatárs

Vevőszolgálatos munkatársként fontos szem előtt tartania, hogy vásárlóinkat, a lehető legjobb benyomás érje a pénztártól való távozás előtt. További feladat a vásárlók teljeskörű tájékoztatása és a reklamációk felvétele és kezelése.

 

A vevőszolgálatot változatos és kihívások teli feladatkör jellemzi. Kollégáink teljeskörűen támogatják az áruházvezető és az irodaveztő munkáját.

 

Vásárlói kérdések? Adminisztratív feladatok? Kasszafolymatok? Reklamációk kezelése?Amennyiben úgy érzi, szívesen dolgozna vevőszolgálatosként a Möbelixnél, ne habozzon, jelentkezzen és legyen kiváló csapatunk tagja!

Feladatok:

a vásárlók tájékoztatása, ügyintézési feladatok ellátása, szervezése, panaszkezelés, kasszához kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek

 

Amit elvárunk:

felhasználói szintű számítógépes ismeretek, vevőorientált hozzáállás, kiváló szervezőkészség, barátságos fellépés, önállóság

 

Amit kínálunk:

a motivált csapatot, intenzív betanulást, a kiérdemelt továbblépési és fejlődési lehetőséget

Az Ön Möbelix karrierje itt kezdődik!

Munkatársaink teszik naggyá és különlegessé vállalatunkat!

Tekintse meg nyitott pozícióinkat és külje el pályázatát online felületünkön keresztül! 

Legyen csapatunk tagja!

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy optimális vásárlási élményt biztosítson. Ha tovább szeretne menni az oldalra, kérjük engedélyezze a cookie-k használatát.

Engedélyezés